ROXY, firma będąca częścią rodziny Quiksilver ogłasza rozpoczęcie swojej nowej kampanii Dare Youself. Akcja rozegra się w świecie social mediów a jej celem będzie zainspirowanie kobiet do przekroczenia granic swoich marzeń i zmianę swojego życia. Pięć uczestniczek z całego świata będzie miało szansę wygrać podróż swojego życia w towarzystwie profesjonalnych zawodniczek z teamem Roxy, a także nagrody pieniężne i nagrody rzeczowe od ROXY.

Na potrzeby konkursu Dare Yourself uczestniczki będą mogły się zgłaszać w pięciu regionach świata: Północna Ameryka, Ameryka Łacińska, Północna Azja, Połudnowa Azja i Europa oraz Afryka z Bliskim Wschodem. Wszystkie zgłoszenia, a także zakładka na Facebook będą tłumaczone na 11 języków.

Od 24 stycznia będzie można zgłaszać swój udział w Dare Yourself za pośrednictwem strony ROXY na Facebook’u. Zgłoszenie musi zawierać krótki tekst (150 słów), 3 zdjęcia i minutowy klip video przedstawiający w jaki sposób uczestniczki widzą swoje wielkie marzenia, jakie chciałyby mieć życie i jaką ścieżką chcą podążać. 29 marca na Facebook’u zostanie przedstawiona lista 150 najciekawszych zgłoszeń. Sędziowie wybrani przez ROXY wybiorą po 10 finalistek z każdego region, które zostaną poproszone o stworzenie następnego video. Na sam koniec skład sędziowski dokona wyboru finałowej piątki – po 1 na każdy region.

Wszystkie uczestniczki konkursu będą równocześnie miały szansę na dodatkowe zaprezentowanie swoich marzeń poprzez inne kanały social media zebrane pod jednym hasłem: #ROXYDARES

DARE-YOURSELF-851x315-en

Dare Yourself jest kontynuacją sukcesu akcji Let the Sea Set You Free, którą Roxy zorganizowała w 2012 roku. Dzięki LTSSYF na social mediach przez które komunikuje się Roxy powstała prawdziwa społeczność użytkowniczek, która dała unikalną interakcję i udostępniła tysiące swoich zdjęć. Let the Sea Set You Free przyciągnęło ponad 5000 zgłoszeń z 83 krajów, ponad 730 000 głosów oddanych w konkursie i 1.9 miliona odwiedzin strony LTSSYF,

Zagłoszenia: 24 styczenia – 28 marca
Głosowanie publiczności: 29 marca – 12 kwietnia
Ogłoszenie 50 finalistek: 2 maja
Finalistki Video Go Live: 31 maja
Głosowanie publiczności na Video Go Live: 31 maja – 10 czerwca
Ogłoszenie finałowej piątki: 25 czerwca

www.roxy.com
facebook.com/roxy

[youtube id=”T_9CGogkxWc” width=”600″ height=”350″]

Previous post

Weekend pełen niespodzianek od AST

Next post

STENCH SABBATH VOL. 1 - STREETS OF POLAND

The Author

Justyna

Justyna